Інформація

щодо ведення роботи зі зверненнями громадян

№ за/п Кількість звернення громадян, що надійшли в освітній заклад, з них: За 6 місяців 2019 року За 6 місяців 2018 року
1 Письмові 1 4
2 На особистому прийомі 14 22
3 Колективні 1 1
4 Повторні 0 7
5 Загальна кількість звернень 16 34
№ за/п Питання, які порушуються у зверненнях громадян відповідно до переліку індексів питань звернень громадян За 6 місяців 2019року За 6 місяців 2018 року
1 Питання працевлаштування громадян в заклад 13 21
2 Питання конфліктних ситуацій у дошкільному закладі 0 1
3 Інші 3 12
4 Загальна кількість звернень 16 34
№ за/п Проводився (не проводився) аналіз стану роботи зі зверненнями громадян під час нарад, зборів колективу тощо
За 6 місяців 2019 року За 6 місяців 2018 року
1 Не проводився Не проводився

Директор О.В. Пасічник

Інформація

щодо ведення роботи зі зверненнями громадян

№ за/п Кількість звернення громадян, що надійшли в освітній заклад, з них: За 6 місяців 2019 року За 6 місяців 2018 року
1 Письмові 1 4
2 На особистому прийомі 14 22
3 Колективні 1 1
4 Повторні 0 7
5 Загальна кількість звернень 16 34
№ за/п Питання, які порушуються у зверненнях громадян відповідно до переліку індексів питань звернень громадян За 6 місяців 2019року За 6 місяців 2018 року
1 Питання працевлаштування громадян в заклад 13 21
2 Питання конфліктних ситуацій у дошкільному закладі 0 1
3 Інші 3 12
4 Загальна кількість звернень 16 34
№ за/п Проводився (не проводився) аналіз стану роботи зі зверненнями громадян під час нарад, зборів колективу тощо
За 6 місяців 2019 року За 6 місяців 2018 року
1 Не проводився Не проводився

Директор О.В. Пасічник

Про ведення роботи за

зверненнями громадян

Інформація

щодо ведення роботи зі зверненнями громадян

№ за/п Кількість звернення громадян, що надійшли в освітній заклад, з них: За 2016 рік За 2015 рік
1 Письмові 0 6
2 На особистому прийомі 52 53
3 Колективні 0 0
4 Повторні 2 2
5 Загальна кількість звернень 52 54
№ за/п Питання, які порушуються у зверненнях громадян відповідно до переліку індексів питань звернень громадян За 2016 рік За 2015 рік
1 Питання працевлаштування громадян в заклад 42 34
2 Питання конфліктних ситуацій у дошкільному закладі 0 6
3 Праця і зарплата 4 1
Питання функціонування дошкільного закладу 3 2
4 Інші 6 11
5 Питання дотримання вимог законодавства про освіту 0 0
Загальна кількість звернень 52 54
№ за/п Проводився (не проводився) аналіз стану роботи зі зверненнями громадян під час нарад, зборів колективу тощо
За 2016 рік За 2015 рік
1 Звіт керівника – травень, виробнича нарада – грудень Звіт керівника – травень, виробнича нарада – грудень

Завідувач ДНЗ № 3 О.В. Пасічник

/Files/images/SunLine.gif

Звіт про звернення громадян

2016-07-15

Інформація щодо ведення роботи зі зверненнями громадян

№ за/п Кількість звернення громадян, що надійшли в освітній заклад, з них: За 6 місяців 2016 року За 6 місяців 2015 року
1 Письмові 0 0
2 На особистому прийомі 23 11
3 Колективні 0 0
4 Повторні 2 0
5 Загальна кількість звернень 23 11
№ за/п Питання, які порушуються у зверненнях громадян відповідно до переліку індексів питань звернень громадян За 6 місяців 2016 року За 6 місяців 2015 року
1 Питання працевлаштування громадян в заклад 20 4
2 Інші 3 7
3 Загальна кількість звернень 23 11
№ за/п Проводився (не проводився) аналіз стану роботи зі зверненнями громадян під час нарад, зборів колективу тощо
За 6 місяців 2016 року За 6 місяців 2015 року
1 Звіт керівника - червень Виробнича нарада - грудень

Завідувач ДНЗ № 3 О.В. Пасічник

/Files/images/SunLine.gif

Звернення громадян

2016-04-19

Інформація щодо ведення роботи зі зверненнями громадян

№ за/п Кількість звернення громадян, що надійшли в освітній заклад, з них: За І квартал 2016 року За І квартал 2015 року
1 Письмові 0 0
2 На особистому прийомі 9 11
3 Колективні 0 0
4 Повторні 0 0
5 Загальна кількість звернень 9 11
№ за/п Питання, які порушуються у зверненнях громадян відповідно до переліку індексів питань звернень громадян За І квартал 2016 року За І квартал 2015 року
1 Питання працевлаштування громадян в заклад 8 4
2 Інші 1 7
3 Загальна кількість звернень 9 11
№ за/п Проводився (не проводився) аналіз стану роботи зі зверненнями громадян під час нарад, зборів колективу тощо
За І квартал 2016 року За І квартал 2015 року
1 Не проводився Не проводився
Вкладення
Кiлькiсть переглядiв: 1004

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.