Косультація для вихователів

На педагогічній годині практичним психологом ДНЗ №3 Лац Л.Г. було проведено консультацію для вихователів «Як говорити з дитиною про COVID-19».

Важливо не лише ЩО, а ЯК говорити дитині-це головне завдання для психологічної служби-донести це для дорослих (які знаходяться поряд із дитиною). ЩО ми говоримо нашим дітям – безумовно, вагома річ. Але не менш важливо і ЯК ми це робимо (яким тоном ,в якій позі, з яким підтекстом, діями і т.д.)

Хоча це й нелегко й не завжди вдається,але ми повинні намагатися бути добрими та висловлювати повагу щоразу,коли спілкуємося з дітьми.

Спокійний тон неагресивна поза налаштовують дитину на діалог та розуміння своєї поведінки й наслідків.

Також були використані аудіо матеріали: wym-1601902420213

Арт-терапевтичний модуль "Правопівкульне малювання, як засіб відтворення ресурсу особистості"

Під час пед.години практичним психологом ДНЗ №3 – Лац Л.Г.,було проведено для вихователів арт-терапевтичний модуль : « Правопівкульне малювання, як засіб відтворення ресурсу особистості».

Правопівкульне малювання або інтуїтивний живопис - це метод активного розкриття творчого потенціалу особистості через пробудження внутрішніх знань і вміння чути себе.

Інтуїтивний живопис-ефективний метод ознайомлення з візуальним мистецтвом через вивільнення внутрішнього творчого потенціалу,набуття натхнення ,розвиток креативного підходу. У процесі занять,ви починаєте дивитися очима творця. Відчуття внутрішнього підйому драйву,стане звичним стано, а натхнення постійним супутником.

/Files/images/IMG_20191114_133735.jpg /Files/images/IMG_20191114_134320.jpg /Files/images/IMG_20191114_133854.jpg

Психологія та я

З метою популяризації психологічної науки та підвищення престижу професії «ПСИХОЛОГ» в ЗДО №3 «ВЕСЕЛКА» було проведено виставку малюнків учасників освітнього процесу на тему : «Психологія та я» .

Найкращі роботи будуть презентовані під час загальноміської конференції до Тижня практичної психології та соціальної роботи.

/Files/images/IMG_4462.JPG /Files/images/IMG_4461.JPG

/Files/images/IMG_4465.JPG

/Files/images/thumbnail_IMG_8433.jpg

В нашому закладі був проведений семінар-практикум для батьків старших груп, практичним психологом ДНЗ №3 Лац Л.Г.

Цього разу семінар був присвячений питанню: «До школи з радістю» !

«Бути готовим до школи – не означає уміти читати, писати і рахувати. Бути готовим до школи – означає бути готовим всьому цьому навчитися», – писав відомий дитячий психолог Л. А. Венгер.

В. Сухомлинський вважав, що рік підготовки дітей до школи потрібен для того, щоб добре пізнати кожну дитину, глибоко вивчити індивідуальні особливості її сприймання, мислення і розумової праці: «Перш ніж дати знання, треба навчити думати, сприймати, спостерігати. Треба добре знати індивідуальні особливості здоров'я кожного учня — без цього не можна нормально вчити».

Це не означає, що даремно вчити абетку та невтомно рахувати яблука, дерева і пташок. Це означає, що такі навички, як не дивно, — не головне у готовності дитини до школи. Підготовка до школи включає в себе два основних аспекти: фізіологічний та психологічний.

Фізіологічний аспект передбачає те, що дитина має бути готова до школи фізично, тобто не мати серйозних хвороб.

Психологічний аспект включає в себе три компоненти: інтелектуальну готовність, особистісну і соціальну, емоційно-вольову.

Інтелектуальна готовність означає, що майбутній першокласник повинен володіти певним комплексом знань і умінь, який знадобиться для успішного навчання в школі.

Емоційно-вольова готовність передбачає у дитини інтерес до отримання нових знань, здатність виконувати завдання, які не завжди хочеться, посидючість. Особистісна або соціальна готовність передбачає вміння дитини спілкуватись з дітьми та дорослими, розуміти та визнавати авторитет дорослих.

Як допомогти дитині пристосуватися до нової соціальної ролі? Які особливості вікового розвитку не можна ігнорувати? Можливі очікування, страхи першокласника і як вони проявляються в поведінці. Режим, дисципліна, свобода і довіра – як все це поєднати у відносинах з дитиною? Як зберегти здоров’я першокласника?

На ці питання завжди можна знайти відповіді, якщо поспостерігати за своєю рідною дитиною.

Допоможуть Вам в цьому інтелектуальні психологічні ігри для дітей і дорослих, мета яких стимулювати дорослих проводити час із дітьми так, щоб це було цікаво та корисно. Спокійне обговорювання дитини і дорослого багатьох складних завдань, з якими вони зустрічаються під час своєї соціалізації.

Разом із психологом та соціальним педагогом присутні спробували зазирнути у цей світ. Була проведена гра «Емоції та вчинки», її автор Ю. Гіппенрейтер.

Cподіваємось, що присутні на грі батьки та їх діти, провели час з великою користю.

/Files/images/IMG_3492.JPG /Files/images/IMG_3493.JPG /Files/images/IMG_3494.JPG/Files/images/IMG_3495.JPG

ТИЖДЕНЬ ПСИХОЛОГІЇ

З 18 по 21 квітня 2017 року в ДНЗ був проведений Тиждень практичної психології та соціальної роботи. Він був насичений такими подіями:

· акція «Паркан побажань»;

· спільні заняття з логопедом з розвивальної програми «Розумні малюки» для І і ІІ молодших груп;

· акція «Скринька довіри»;

· гра з колективом «Таємний друг»;

· подорож в країну прав дітей для середніх груп;

· оформлення плакату «Екран настрою»;

· тренінгове заняття з вихователями старших груп;

· заняття «Намалюй казку» для старших груп;

· оформлення інформаційних стендів.

В проведених заходах мали змогу взяти участь працівники ДНЗ, вихованці та їх батьки.

/Files/images/IMG_20170419_163739.jpg/Files/images/IMG_20170420_113947.jpg /Files/images/IMG_20170420_154819.jpg /Files/images/P4180696.JPG

КІКО І РУКА

16 лютого 2017 року соціально-психологічна служба почала впроваджувати в навчально-виховний процес програму «Навчіть дитину захищатися». Інтерактивні бесіди, що є основною формою роботи за даною програмою, проводяться з дітьми середньої «А», середньої «Б» та спеціальної групи. На даний час дошкільнята взяли участь у трьох з п’яти передбачених занять.

Вихованці ДНЗ проявляють цікавість та інтерес до такого виду діяльності, а також активно взаємодіють з фантастичним персонажем Кіко та його подружкою Рукою, які вчать малят захищатися у небезпечному світі дорослих.

/Files/images/image-0-02-05-5f02c67e3f233c9dfe8e6e2c29f244bc3e661beca8f95070589d363d755ec088-V.jpg

/Files/images/image-0-02-05-82c48998055aed81bc842ee809cd2dd32e9ac974699e6b728b3be295b64e4b18-V.jpg /Files/images/image-0-02-05-8619cea54d791dbff0f935166bc533ae306804a917419d85c7bca9e826a3dfd3-V.jpg /Files/images/image-0-02-05-b342df22a056cb1c7824892c26eac818c8b86ed69a69826a57ff3c8af4c1ffd3-V.jpg/Files/images/image-0-02-05-da0d9421e2cf247722a70dcfcc9ffff7ae762cb41f685a500116e0423ff89c98-V.jpg

"Попередження насильства"

8 грудня 2016 року працівниками соціально-психологічної служби, Котюжинською А. І. та Мінясовою В. В., було проведене заняття на тему «Попередження насильства». У даному заході взяли участь 28 педпрацівників ДНЗ, які мали змогу розглянути наступні питання:

· які ігри та методи можна використовувати при роботі з дітьми з питань правильного поводження з незнайомцями?

· які методи можна використовувати у роботі з дітьми з метою виховання в них обережності та правильної поведінки з незнайомцями?

· як правильно організувати навчально-виховний процес щодо підвищення рівня обізнаності дітей із питань поводження з незнайомцями?

Також вихователі дізналися про причини, види і наслідки насильства, прослухали думки дітей про те, як слід поводитися з незнайомцями і переглянули соціальні відеоролики з даної проблематики.

/Files/images/IMG_20161208_134852.jpg/Files/images/IMG_20161208_135335.jpg/Files/images/IMG_20161208_135349.jpg/Files/images/IMG_20161208_142946.jpg

Корекційна робота
з вихованцями
старших груп



Пам'ятка для батьків,

дитина яких уперше піде до дитячого садка

Сформуйте у себе позитивне ставлення до дитячого садка, налаштуйте себе на те, що дитині тут буде добре, її буде доглянуто, оточено увагою, вона отримає підтримку.

Уникайте будь-яких негативних розмов у сім’ї про дитячий садок у присутності дитини, оскільки вони можуть сформувати у неї негативне ставлення до відвідування дитячого садка.

Створіть спокійний, безконфліктний клімат у сім’ї.

Заздалегідь потурбуйтесь про те, щоб розпорядок дня дитини вдома був наближеним до розпорядку дня у дитячому садку (ранній підйом, час денного сну, прийом їжі, прогулянки).

Ознайомтеся з режимом харчування та меню у дитячому садку.

Навчайте дитину їсти не перетерті страви, пити з чашки, привчайте тримати ложку.

Відучіть дитину від підгузків. Виховуйте у неї потребу проситися до туалету.

Учіть дитину впізнавати свої речі: білизну, одяг, взуття, носовичок.

Учіть гратися іграшками. Скажімо, ляльку можна годувати, колисати, гойдати; пірамідку – збирати, розбирати.Привчайте дитину після гри класти іграшки на місце.

Пограйтесь удома у дитячий садок з ляльками: погодуйте їх, почитайте казку, поведіть на прогулянку, покладіть спати.

Виховуйте у дитини позитивний настрій та бажання спілкуватися з іншими дітьми.

Тренуйте систему адаптаційних механізмів у дитини – привчайте її до ситуацій, в яких потрібно змінювати форми поведінки.

Підготуйте для малюка індивідуальні речі: взуття та одяг для групи, 2-3 комплекти змінної білизни, чешки для музичних занять, носовичок.

Повідомте медичну сестру про стан здоров’я вашого малюка.

Проконтролюйте, аби початок відвідування дитячого садка не збігався з епікризними термінами: 1 рік 3 місяці, 1 рік 6 місяців, 1 рік 9 місяців, 2 роки, 2 роки 3 місяці, 2 роки 6 місяців, 2 роки 9 місяців, 3 роки.

Дайте дитині до дитячого садка улюблену іграшку.

Не залишайте дитину одну в перші дні відвідування дитячого садка , побудьте з нею певний час на прогулянці, до обіду, у разі потреби – залишіться на тиху годину.

Журнал «Медична сестра дошкільного закладу № 10/2011»

/Files/images/1.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 2308

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.