/Files/images/IMG_7856.JPG

Рижкова Світлана Федорівна

Освіта вища: вища Миколаївський університет Україна,освітньо-кваліфікаційний рівень - магістр з дефектології "логопедії
Кваліфікаційна категорія - "Спеціаліст І категорії"
Педагогічне кредо: " Тільки досвід нарождує справжнього майстра",
"Прийняти дитину сьогодні з будь-яким рівнем успіху, щоб завтра разом сягати нових обріїв".

Педагогічний стаж роботи: 15 років

Поради логопеда

МОВА- невичерпне джерело розумового розвитку дитини,скарбниця всіх знань. Слово виховує, навчає і розвиває дитину. Під впливом мови вдосконалюються її почуття, сприймання, збагачуються знання про оточуючий світ. Важлива роль у формуванні особистості дитини, зокрема розвитку її мови, належить сім’ї. Батьки ні в якому разі не повинні залишатися байдужими до мовних недоліків своїх дітей. Недостатньо розвинена мова, бідність словникового запасу, проблеми у вимові звуків, негативно впливають на загальний розумовий розвиток дитини

Причини мовних порушень:

- порушення слуху

- порушення будови мовного апарату (неправильний прикус, укорочення під'язикової вуздечки, не сформованість зубного ряду, високе чи низьке піднебіння і т.д.);

- невірне мовлення оточуючих людей;

- вплив соціальних факторів (обмежене спілкування з дитиною).

Неправильне мовлення дорослих призводить до наслідування їхнього мовлення дітьми, яке вони сприймають як зразок. Це одна із поширених причин формування неправильної вимови у дітей. Дорослим слід пам'ятати про те, що регулярне спілкування з дитиною є необхідною умовою для розвитку мовлення, мислення, особистості та загального розвитку взагалі.

До уваги батьків, діти яких займаються з логопедом!
Пам’ятайте:

1. Дитина має бути готовою до роботи з логопедом , тому що її свідоме бажання виправити звуки має велике значення

2. При виправленні певного звуку не звертайте увагу на інші спотворені звуки.

3. Матеріал має відпрацьовуватися послідовно, а не вибірково. Пропуски окремих етапів роботи впливають на якість виправлення вад мовлення.

4. Перехід від одного етапу до наступного відбувається тільки при засвоєнні попереднього матеріалу.

5. Кожний виправлений звук необхідно відразу вводити в розмовно-побутове мовлення.

6. Дитина повинна займатися щоденно по 15-20 хвилин, виконувати завдання перед дзеркалом, працювати як над новим, так і попереднім завданням.

7. Активно допомагайте дитині і вимагайте від неї виконання завдань.

8. Виконуйте вдома завдання, які отримує дитина в дошкільному закладі

Поради батькам.

1. Розмовляйте з дитиною кожної вільної хвилини.

2. Спонукайте до звуконаслідування, промовляння перших правильних слів.

3. Якомога більше залучайте дітей до ігор, розповідайте казки, розучуйте пісні, загадки, скоромовки, вірші.

4.НІ В ЯКОМУ РАЗІне повторюйте неправильну вимову дитини! Пам'ятайте, що дитині потрібно чути лише правильну мову!

5. Не позбавляйте дитину спілкування з однолітками та старшими дітьми.

6. Не закидайте дитину великою кількістю іграшок. Привчайте бережливо ставитись до іграшок, книжок, картинок.

7. Заохочуйте словесну творчість дітей! Спонукайте їх до складання лічилок, чистомовок, загадок, віршів.

8. Уважно ставтесь до запитань вашої дитини! Ваша відповідь повинна бути чіткою, доступною, зрозумілою малюковіСПОНУКАЙТЕ ДИТИНУ ДО ЗАПИТАНЬ!

9. Кожне незрозуміле слово поясніть дитині. Привчайте дітей до вживання слів відповідно літературної норми!

10. Не забувайте доречно вживати прислів'я, приказки, загадки!

11.ВИПРАВЛЯЙТЕ МОВУ ДИТИНИ!

12. Не втручайтесь в дитячі розповіді, спочатку вислухайте дитину, а потім виправте помилку.

Мова дорослих - взірець для наслідування. Яскрава, виразна мова дорослих привертає увагу дітей, полегшує розуміння її і запам'ятовування. Суха, монотонна мова не повинна бути зразком для наслідування. Виразність забезпечується інтонацією, що надає мові мелодійності. Не розмовляйте з дітьми швидким темпом, оскільки стежити за такою мовою батьків дітям важко, вони відволікаються, стомлюються слухати, так виховується неуважність до слова.

Кiлькiсть переглядiв: 889

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.