Міський "Аукціон педагогічних ідей" для вихователів-методистів на базі ЗДО №3 "Веселка"

Те, що я чую, я забуваю.
Те, що я бачу і чую, я трохи пам’ятаю.
Те, що я чую, бачу і обговорюю, я починаю розуміти.
Коли я чую, бачу, обговорюю й роблю, я здобуваю знання і навички.
Коли я передаю знання іншим, я стаю майстром.

Педагогами не стають ними народжуються. Але лише здатності до педагогічної діяльності мало, маємо відповідально та наполегливо працювати, займатися самоосвітою, йти у ногу із часом для того, щоб набути досвіду. Тільки досвідчений педагог який обирає позицію «я формую особистість», досягає найкращих результатів.
У березні місяці на базі закладу дошкільної освіти №3 «Веселка» проведено аукціон педагогічних ідей для вихователів-методистів «Зустріч у педагогічному кафе «Дошкільник».
На продаж було виставлено два лоти: «Використання інтерактивних технологій у роботі з дітьми дошкільного віку (продавець: вихователь-методист Дяченко Г.О.) та «Методична кухня» (продавець: вихователь-методист Макогонюк О.А.). Ідеї на аукціоні продавалися за ідеї.
Вихователь-методист Дяченко Г.О. познайомила присутніх із презентацією із досвіду роботи закладу «Використання інтерактивних технологій в роботі з дітьми дошкільного віку».
Вихователь-методист Макогонюк О.А. організувала зустріч вихователів наставників Мусенко О.І., Краснікової Н.М., Маринчук Н.М., Недовізій Т.В., Лобанової С.В. з молодими вихователями Низовою Н.М., Максимів О.І, Бєсєдовською О.С., Філінок А.В., Стрілець С.В., які ділилися досвідом своєї роботи.
Під час вправи «Страва від шефа» наставники презентували педагогічне кредо, життєві принципи, цінності, правила, педагогічні заповіді, уподобання.
Разом з молодими вихователями наставники працювали у парах та групах під час інтерактивних вправ: коктейль «Молодість педагога», «Улюблена страва дошкільника», колаж «Смаколик», «Друдли з родзинками», «Кава по-освітянськи», кожен з учасників показав свої знання, здібності, творчість та креативність.
Захід пройшов цікаво, кожен з учасників мав можливість придбати нову ідею та поділитися з колегами своїми ідеями, набутим досвідом.
Даний захід сприяв підвищенню педагогічної майстерності педагогів.

/Files/images/IMG_20190319_091949.jpg /Files/images/IMG_20190319_092116.jpg /Files/images/IMG_20190319_092235.jpg/Files/images/IMG_20190319_093114.jpg

/Files/images/IMG_20190319_093139.jpg /Files/images/IMG_20190319_094441.jpg

/Files/images/IMG_20190319_093831.jpg /Files/images/IMG_20190319_101210.jpg /Files/images/IMG_20190319_103110.jpg /Files/images/IMG_20190319_103914.jpg

Засідання «Творчої лабораторії» для вихователів старшого дошкільного віку та вчителів початківців ЮЗШ №2 на тему: «Наступність між дошкільною та початковою ланкою освіти в руслі Нової української школи»

Збиратися разом це –початок,

триматися разом це –процес,

працювати разом це –успіх

Ф.Форд

Щоб забезпечити реальну перспективність і наступність у роботі дошкільного закладу та школи важливо дотримуватись певних умов: співробітництво має бути довготривалим і нерозривним; робота - системною і плановою; завдання - комплексними та інтегрованими. А отже, має забезпечуватися наступність між Державними стандартами дошкільної і початкової освіти.

Наступність — це дидактичний принцип забезпечення передумов до шкільного навчання. Інакше кажучи, наступність виступає загальнопедагогічним методом забезпечення готовності дитини до навчання в школі без будь-яких негативних наслідків для її психіки.

26.03.2019 р. на базі ДНЗ №3 «Веселка» відбулося засідання «Творчої лабораторії» для вихователів старшого дошкільного віку та вчителів початківців ЮЗШ №2 на тему: «Наступність між дошкільною та початковою ланкою освіти в руслі Нової української школи»

Методист «КУ КМОЦ» Малахова Т.М. привітала учасників заходу та оголосила тему засідання. Під час теоретичної частини вихователі та вчителі початкової ланки освіти переглянули презентацію із досвіду роботи «Наступність між дошкільною та початковою ланкою освіти в руслі Нової української школи», яку підготувала та провела вихователь-методист Дяченко Г.О. У ході презентації учасники познайомилися з формами здійснення наступності та етапами взаємодії між дошкільним та загальноосвітнім навчальним закладом.

Під час практичної частини вихователі та вчителі переглянули бінарне заняття у старшій «Б» групі «Космічна подорож», яке провели вихователі Низова Н.М. та Краснікова Н.М.. Разом з вихователем Низовою Н.М. дошкільнята подорожували у світ космосу, виконуючи граматичні та математичні завдання, а з вихователем Красніковою Н.М. приймали участь у практичній діяльності, використовуючи нетрадиційні техніки малювання, ліплення, аплікації. Кінцевим результатом подорожі була дослідницька діяльність «Кольоровий світ Галактики».

Вихователь-методист Макогонюк О.А. провела цікавий та змістовний педагогічний апгрейд з педагогами на тему: «Інтеграція як основа наступності дошкільної та початкової освіти». Використала ігри, вправи з педагогами а саме: «Секрет сучасного заняття», «Коктейль професійних якостей педагога», «Торт співпраці», де педагоги прийняли активну участь, проявивши свої знання щодо наступності.

Методист КУ «КМОЦ» Кидюк Л.І. проаналізувала даний захід та зазначила, що головною умовою забезпечення наступності у вихованні і навчанні є спрямованість педагогічного процесу дошкільного навчального закладу і початкової школи на всебічний розвиток особистості дитини.

Така тісна співпраця двох освітніх закладів, наступність в їх роботі дозволяє досягати високого рівня адаптації дітей – дошкільників до нових умов, до нового статусу школяра, зауважила методист КУ «КМОЦ» Малахова Т.М.

Учасники заходу високо оцінили роботу педагогів щодо наступності між дошкільною та початковою ланкою освіти в руслі НУШ та поставили за мету продовжувати співпрацювати з вчителями початкової ланки.

/Files/images/IMG_20190326_090614.jpg /Files/images/IMG_20190326_092019.jpg/Files/images/IMG_20190326_093220.jpg /Files/images/IMG_20190326_091505.jpg /Files/images/IMG_20190326_095718.jpg/Files/images/IMG_20190326_100522.jpg/Files/images/IMG_20190326_102341.jpg/Files/images/IMG_20190326_102758.jpg/Files/images/IMG_20190326_094145.jpg/Files/images/IMG_20190326_103806.jpg/Files/images/IMG_20190326_102139.jpg/Files/images/IMG_20190326_103248.jpg


Засідання школи молодого вихователя у ЗДО №3 «Веселка»

Кожна дитина на початку власного життя талановита і навіть

геніальна, але її

потрібно навчити орієнтуватися

у сучасному світі, щоб з мінімумом витрат досягти максимального ефекту.

Г.С. Альтшуллер

Життя постійно ставить перед нами завдання, і від їх вирішення залежить наша доля. Як виховати особистість, яка вміє легко вирішувати виникаючі проблеми? Педагоги добре знають, що будь-яка дитина може бути творчою особистістю. Потрібно тільки правильно підійти до цього, організувати освітній процес так, щоб дитина отримала всі необхідні уміння та навички.

Для того, щоб навчити дитину мислити творчо, креативно з розумінням ставитись до усіх навколишніх процесів, розвинути впевненість в своїх силах і здібностях, вихователі впроваджують у роботу з дошкільниками інноваційні технології, інтерактивні форми та методи, досвід передових вчених.

В такому руслі працює і наш заклад дошкільної освіти №3 «Веселка», так 13.02.2019 молоді вихователі-дошкільники мали змогу відвідати засідання «Школи молодого вихователя» на базі нашого садочку де розглядалося питання «Використання теорії розв’язання винахідницьких завдань у роботі з дітьми дошкільного віку».

Методист КУ «КМОЦ» Малахова Т.М. привітала всіх учасників, познайомила з планом роботи та надала методичні рекомендації щодо організації роботи з дітьми молодим вихователям.

Молоді вихователі переглянули презентацію з досвіду роботи «Використання теорії розв’язання винахідницьких завдань у роботі з дітьми дошкільного віку», яку підготувала вихователь-методист Дяченко Г.О.. Під час презентації учасники познайомилися мето­дикою, що ґрунтується на закономірностях ТРВЗ – основною метою якої є відхід від застарілих хибних уявлень про творчість, творчий процес та виховання творчої особистості.

Під час практичної частини переглянули інтегроване заняття з природи з пріоритетом мовленнєвих завдань у середній «В» групі «Подорож до підводної казки» з використанням елементів ТРВЗ, яке провела вихователь Могильда Л.В.

Вихователь-методист Макогонюк О.А. провела ігри «Підбери асоціації до слова», «Скептики - оптимісти», «Реклама», «Друдли», які можна використати у роботі з дітьми.

Засідання закінчилося активним обговоренням та обміном досвідом.

/Files/images/IMG_20190213_092424.jpg /Files/images/IMG_20190213_093418.jpg /Files/images/IMG_20190213_093604.jpg /Files/images/IMG_20190213_091213.jpg /Files/images/IMG_20190213_095111.jpg /Files/images/IMG_20190213_100312.jpg/Files/images/IMG_20190213_100412.jpg /Files/images/IMG_20190213_101444.jpg /Files/images/IMG_20190213_103014.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 1549

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.