/Files/images/комп.png

xvulunka nov 14

Інноваційні педагогічні технології
у ДНЗ №3 «Веселка»

1. Розвиток творчої особистості за системою ТРВЗ – творчого розв’язання винахідницьких завдань. Автор А.В.Яценко

Суть технології: розкрити і сформувати творчі здібності, творчу уяву дитини і на грунті творчого джерела навчити самостійно здобувати знання та вміння. Дана технологія вчить мислити системно, вона направлена на те, щоб допомогти педагогам та дітям побачити багатогранність оточуючого світу, його протиріччя та закономірність розвитку. ТРВЗ допомагає розбудити в дитині особистість, активізувати його творчий потенціал, розвиває уяву, кмітливість, фантазію, увагу, пам'ять, мовлення.

2. Казкотерапія автор Т.Д.Зінкевич-Євстигнєєва, Т.М.Грабенко

Суть технології: лікування казками, терапія особливим казковим оточенням, в якому можуть проявитися потенційні частини особистості дошкільника; створення зв’язку між казковими подіями та поведінкою в реальному житті, перенесення казкових сенсів у реальність.

3. Кольоротерапія

Суть технології : використання різних барв (кольорів) для регулювання вібрацій тіла людини на частоту, яка дає силу, здоров’я, гармонію. Діагностика душевного стану дитини.

4. Багатоканальна діяльність

Суть технології: формування всіх видів (зорових, слухових, нюхових, смакових, кінетичних, емоційних) навичок сприймання в ігровій формі.

5. Пальчикові ігри (пальчиковий ігротренінг) Автор А.П.Савіна

Суть технології: розвиток психічних процесів, сили і спритності рук, зняття емоційної напруги, підтримка життєвого тонусу, розвиток координації рухів та зміцнення м’язів, мімічні та артикуляційні вправи. Пальчикова гімнастика, що прямо пов’язана з розвитком мовлення.

6. Психогімнастика. Автор М.Читсякова та Н.Самоукіна

Суть технології: навчання елементів виразних рухів у вихованні емоцій та вищих почуттів, набуття навичок само розслаблення.

7. Сендплей (пісочна терапія)

Суть технології: направлена на розвиток творчих умінь та навичок дітей дошкільного віку.

8.Здоров’язберігаючі технології

Суть технології: формування у дітей бажання піклуватися про своє здоров’я, залучення до занять фізкультурою та спортом.

9. Використання схем-моделей

Суть технології: навчання дітей складання описових розповідей, формування навичок зв’язного мовлення.

Кiлькiсть переглядiв: 5145

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.