Завдання на 2022 - 2023 навчальний рік та оздоровчий період

проблемним питанням 2022- 2027 року є:

Вдосконалювати інноваційні технології як новий етап взаємодії і розвитку особистості педагога і дитини, здійснення прав на індивідуальний та творчий внесок, на особистісну ініціативу та свободу саморозвитку.

Пріоритетні завдання у 2022 – 2023 н.р.

1. Вдосконалювати роботу з патріотичного виховання дошкільників через набуття знань про історію і традиції українського народу».

2. Продовжувати роботу з формування основ безпеки життєдіяльності у дітей дошкільного віку через систему занять, бесід та дидактичних ігор.


/Files/images/x_de7364c4.jpg
/Files/images/комп.png

Міністерство освіти і науки України. Дошкільна освіта за посиланням - ym-1598809955761

Рекомендовані програми для дошкільних закладів за посиланням - wym-1613372297905

У 2022 - 2023 навчальному році ДНЗ №3 працюватиме над такими освітніми програмами:


/Files/images/uchitel-e1389952166333.jpg

/Files/images/images-kopija.jpg

Про чинні програми з дошкільної освіти

Відповідно до листа Міністерства освіти і науки України від 20.06.2013 № 1/9-446 «Щодо організації роботи в дошкільних навчальних закладах у 2013/2014 навчальному році» реалізація Базового компонента дошкільної освіти забезпечується освітніми програмами та навчально-методичною літературою, що затверджена або рекомендована Міністерством освіти і науки України чи схвалена для використання в дошкільних навчальних закладах комісією з дошкільної педагогіки та психології Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України.

/Files/images/1252911245_16166527_bkln1b.gif

Про використання навчальної літератури
в дошкільних навчальних закладах

Сектор науково-методичного забезпечення змісту дошкільної освіти На сучасному етапі зростають вимоги до ефективності освітньої роботи педагогічних працівників дошкільної освіти. Важливу роль у модернізації її змісту має якісна сучасна навчальна література, яка розробляється на реалізацію вимог Базового компонента дошкільної освіти, чинних програм розвитку, виховання і навчання дітей раннього та дошкільного віку.

У зв’язку зі збільшенням на ринку кількості видань без грифів Міністерства освіти і науки України, звертаємо увагу фахівців і батьків на пріоритетність придбання та використання навчальної літератури, що має відповідні грифи.Чинним Порядком надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України (Наказ МОН України від 17.06.2008 № 537) встановлено два види грифів:

- „Затверджено Міністерством освіти і науки України”;

- „Рекомендовано Міністерством освіти і науки України”.

На звороті титульного аркуша (у вихідних даних видання) указуються номер і дата листа або наказу Міністерства, яким надано відповідний гриф.

Навчально-методичній літературі (хрестоматіям, методичним розробкам, навчально-методичним посібникам, робочим зошитам, дидактичним матеріалам тощо) за рішенням комісії з дошкільної педагогіки та психології Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України може надаватися схвалення до використання у дошкільних навчальних закладах.

Відмітка "Схвалено для використання у дошкільних навчальних закладах” вміщуєтьсяна звороті титульного аркуша навчального видання із зазначенням номеру і дати листа Інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки України.

До початку нового навчального року Міністерством освіти і науки України готується Перелік навчальної літератури, яка рекомендована для використання в дошкільних навчальних закладах. У зазначеному Переліку подаються посібники, що мають відповідні грифи або схвалені комісією з дошкільної педагогіки та психології Науково-методичної ради з питань освіти МОН України. З даним Переліком можна ознайомитися на сайтах Міністерства освіти і науки України, Інституту інноваційних технологій і змісту освіти.

Кiлькiсть переглядiв: 2746

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.