/Files/images/эмблема Калинка copy.jpg
Напрямок навчально-виховної роботи:

"Розвиток творчої особистості, творчих здібностей
у дітей дошкільного віку засобами
театралізованої діяльності та ТРВЗ"

Вихователі:

Дяченко Галина Олександрівна

"До кожної дитини ключ знайти,
У праці результат хороший мати,
Упевнено і творчо до мети йти:

З любов’ю серце дітям віддавати"

Освіта: вища, Миколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинського, педагогічний стаж роботи: 36 років. Спеціаліст І категорії.

Кутузова Галина Володимирівна

"Виховувати - не значить тільки годувати й пестити, але й дати напрямок серцю й розуму"

Освіта: неповна вища, Новобузьке педагогічне училище, педагогічний стаж роботи: 28 років.

Помічник вихователя:

Шапранова Неля Дмитрівна

Вчитель-логопед:

Рижкова Світлана Федорівна

Педагогічне кредо: " Тільки досвід нарождує справжнього майстра",
"Прийняти дитину сьогодні з будь-яким рівнем успіху, щоб завтра разом сягати нових обріїв".

Освіта: вища, Миколаївський університет Україна,освітньо-кваліфікаційний рівень - магістр з дефектології "логопедії". стаж педагогічної роботи 19 років

Спеціаліст вищої категорії.

Робота з батьками:
понеділок 13.30 - 17.30

/Files/images/oe_6c3111c1319e47d892700055119d7f33.gif

Методики та інновації, які педагоги використовують в освітньому процесі з дітьми:

  • особистісно-орієнтована технологія С.У.Якименко
  • проектна технологія психолого-педагогічного проектування
  • біоенергопластика
  • технологія критичного мислення
  • ейдейтика
  • ігротренінг
  • психогімнастика
  • фольклор, як засоб розвитку мовлення
  • пальчиковий ігротренінг

З метою розвитку та корекції психічних процесів вихованців нашої групи та для подолання у них мовних вад, вихователями створене належне розвивальне середовище. В нашій групі проводиться системна корекційна робота в тісному взаємозв'язку з учителем - дефектологом спрямована на інтенсивне формування лексико-граматичних засобів мовлення та розвиток психічних процесів.
Для ефективного розвитку психічних процесів використовуємо різні види ігор, вправ та завдань на розвиток пам'яті, уваги, мислення, уяви, сприймання.
Для подолання мовних вад у дітей застосовуємо у своїй роботі такі види діяльності: артикуляційні вправи; вправи на дихання та піддування ; різноманітні ігри і вправи, які сприяють виробленню у дітей правильної і чіткої вимови звуків у словах, на розвиток фонематичного слуху, збагачення словникового запасу ; використовуємо літературний матеріал (чистомовки, скоромовки тощо).
Досить ефективною формою роботи у вирішенні поставлених завдань є ігри і вправи для розвитку дрібної моторики. Адже достовірно відомо, що регулярні вправи з пальцями поліпшують пам'ять, розумові здібності дитини, усувають її емоційне напруження, впливають на розвиток мовлення, розвивають координацію рухів, силу та спритність рук, підтримують життєвий тонус і водночас готують руку дитини до письма.
Порушення дрібної моторики у дошкільників із порушенням психічного розвитку утруднюють оволодіння маніпулятивною, конструктивною діяльністю, малюванням тощо (а в майбутньому і письмом) і потребують своєчасної корекції. Тому багато уваги приділяємо таким видам діяльності:
- самомасаж ;

- пальчикові ігри і віршовані вправи, пальчикові ігри під час розповідання казок ;
- ігри з тістом, водою, піском, глиною та іншими природними матеріалами ;
- малювання долонею, пальцями ;

- пальчиковий ігротренінг;
- ігри з різними видами мозаїк та конструкторів ;

-ігри-шнурівки, вишиванки, пазли ;
- різні види графічних диктантів та ін.
Ми впевненні, що ці види діяльності сприяють повноцінному розвитку наших вихованців, допомагають їм розвиватися творч

/Files/images/lineechki/5840691dd9eee82a4330cfa7a990c97f.gif

Кiлькiсть переглядiв: 1502

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.