Напрямок навчально-виховної роботи:
"Розвиток творчої особистості, творчих здібностей
у дітей дошкільного віку засобами
театралізованої діяльності та ТРВЗ"
Вихователі:
Дяченко Галина Олександрівна
"До кожної дитини ключ знайти,
У праці результат хороший мати,
Упевнено і творчо до мети йти:
З любов’ю серце дітям віддавати"
Освіта: вища, Миколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинського, педагогічний стаж роботи: 35 років. Спеціаліст І категорії.
Кутузова Галина Володимирівна
"Виховувати - не значить тільки годувати й пестити, але й дати напрямок серцю й розуму"
Освіта: неповна вища, Новобузьке педагогічне училище, педагогічний стаж роботи: 27 років.
Помічник вихователя:
Шапранова Неля Дмитрівна
Вчитель-логопед:
Рижкова Світлана Федорівна
Педагогічне кредо: " Тільки досвід нарождує справжнього майстра",
"Прийняти дитину сьогодні з будь-яким рівнем успіху, щоб завтра разом сягати нових обріїв".
Освіта: вища, Миколаївський університет Україна,освітньо-кваліфікаційний рівень - магістр з дефектології "логопедії". стаж педагогічної роботи 19 років
Спеціаліст вищої категорії.
Робота з батьками:
понеділок 13.30 - 17.30
Методики та інновації, які педагоги використовують в освітньому процесі з дітьми:
- особистісно-орієнтована технологія С.У.Якименко
- проектна технологія психолого-педагогічного проектування
- біоенергопластика
- технологія критичного мислення
- ейдейтика
- ігротренінг
- психогімнастика
- фольклор, як засоб розвитку мовлення
- пальчиковий ігротренінг
З метою розвитку та корекції психічних процесів вихованців нашої групи та для подолання у них мовних вад, вихователями створене належне розвивальне середовище. В нашій групі проводиться системна корекційна робота в тісному взаємозв'язку з учителем - дефектологом спрямована на інтенсивне формування лексико-граматичних засобів мовлення та розвиток психічних процесів.
Для ефективного розвитку психічних процесів використовуємо різні види ігор, вправ та завдань на розвиток пам'яті, уваги, мислення, уяви, сприймання.
Для подолання мовних вад у дітей застосовуємо у своїй роботі такі види діяльності: артикуляційні вправи; вправи на дихання та піддування ; різноманітні ігри і вправи, які сприяють виробленню у дітей правильної і чіткої вимови звуків у словах, на розвиток фонематичного слуху, збагачення словникового запасу ; використовуємо літературний матеріал (чистомовки, скоромовки тощо).
Досить ефективною формою роботи у вирішенні поставлених завдань є ігри і вправи для розвитку дрібної моторики. Адже достовірно відомо, що регулярні вправи з пальцями поліпшують пам'ять, розумові здібності дитини, усувають її емоційне напруження, впливають на розвиток мовлення, розвивають координацію рухів, силу та спритність рук, підтримують життєвий тонус і водночас готують руку дитини до письма.
Порушення дрібної моторики у дошкільників із порушенням психічного розвитку утруднюють оволодіння маніпулятивною, конструктивною діяльністю, малюванням тощо (а в майбутньому і письмом) і потребують своєчасної корекції. Тому багато уваги приділяємо таким видам діяльності:
- самомасаж ;
- пальчикові ігри і віршовані вправи, пальчикові ігри під час розповідання казок ;
- ігри з тістом, водою, піском, глиною та іншими природними матеріалами ;
- малювання долонею, пальцями ;
- пальчиковий ігротренінг;
- ігри з різними видами мозаїк та конструкторів ;
-ігри-шнурівки, вишиванки, пазли ;
- різні види графічних диктантів та ін.
Ми впевненні, що ці види діяльності сприяють повноцінному розвитку наших вихованців, допомагають їм розвиватися творч
Коментарi